internetowego
Liczba pozycji: 4
Niezmienne zasady ludzi sukcesu – ebook
Janusz Basza
Wiedza sprzed 2000 lat dostosowana do współczesnych warunków! Czy to jest możliwe? Chciałbym, abyś poznał Syracha. Żył on ponad 2000 lat temu, a mimo to jego mądrości są aktualne po dziś dzień. Brian Tracy w książce „Maksimum osiągnięć” wiele miejsca poświęca prawu konsekwencji. Syrach wiedział to przed nim! Joe Vitale, guru marketingu internetowego, opisuje regułę przyciągania. Syrach pisał...Data dostępności:
Data publikacji:
The Diary of a CEO – ebook
Steven Bartlett
To nie jest książka o strategii biznesowej. Strategia zmienia się jak pory roku. To książka o czymś znacznie trwalszym. U podstaw wszelkich sukcesów i porażek, z którymi się zetknąłem – zarówno w mojej karierze przedsiębiorcy, jak i podczas setek przeprowadzonych przeze mnie wywiadów w moim podcaście „The Diary of a CEO” – leży pewien zestaw zasad. Wytrzymują one próbę czasu, mają zastosowanie...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy – ebook
Lechosław Garbarski Magdalena Krzyżanowska
Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu „Podstawy marketingu”, „Marketing”, „Zarządzanie marketingowe” oraz innych przedmiotów specjalnościowych, uczestników studiów po-dyplomowych w zakresie zarządzania, praktyków gospodarczych samodzielnie poznających problematykę marketingu oraz dydaktyków szkół...Data dostępności:
Data publikacji:
Sto technik wpływu społecznego – ebook
Dariusz Doliński Tomasz Grzyb
Wchodzisz do sklepu, żeby kupić chleb, makaron i owoce. Po chwili wychodzisz, a w siatce z zakupami, poza tym, co pierwotnie zamierzałeś kupić, masz jeszcze paczkę chipsów, dwie gazety i los na loterię. Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego zdecydowałeś się na zakup tych rzeczy ? Któregoś dnia do twoich drzwi puka mężczyzna oferujący nowy rodzaj łącza internetowego. W zasadzie jesteś zadowolony...Data dostępności:
Data publikacji: